vrijdag 1 mei 2009

Nieuwe website

De laatste 45 dagen ongeveer heb ik zitten knutselen aan een nieuwe website voor West Canada Properties (WCP). WCP maakt deel uit van het groepje bedrijven waar ik voor werk:
  • West Canada Homes: verantwoordelijk voor de constructie van nieuwe woningen.
  • West Canada Properties: verantwoordelijk voor het makelaarsgedeelte.
  • The Niseko Company: verzorgt het management voor de eigenaars die hun eigendom willen ter beschikking stellen aan toeristen.
De nieuwe website is gebaseerd op het TYPO3 CMS met een custom design. Dit was mijn eerste projekt met TYPO3 en 'k moet zeggen dat het me goed is bevallen. De leercurve was redelijk steil, maar 'k ben toch tevreden over het uiteindelijke resultaat (zeker gezien dit de eerste website is die ik van de grond af heb opgebouwd).

Bekijk de website hier.

Geen opmerkingen: