donderdag 25 juni 2009

Zomer

Momenteel zomert het hier in Hokkaido. Blauwe hemel en temperaturen tussen de 25 en 30 graden. We mogen dus niet klagen. Heb me gisteren ook ne nieuwe computer besteld bij Dell. Met da 'k vanaf volgende maand maar 4 dagen per week moet werken (besparingen vanwege de crisis) heb ik me voorgenomen m'n web design skills bij te schaven gedurende 1 dag per week. Gewoon algemene kennis over XHTML / CSS, maar ook meer specifieke skills zoals bijvoorbeeld templates maken voor Joomla. Ik zie er al naar uit. :-) Kan niet wachten totdat nieuwe pc er is. Heb me er een leuk 24 inch scherm van EIZO bij besteld. Meer bepaald de Japanse versie van dit scherm. Meer dan ruimte genoeg voor mijne Dreamweaver. :-)

1 opmerking:

Lies - peachesandpeaches zei

eizo is superbe!
en ook heel goed om foto's op te bewerken, mits calibratie uiteraard ;)